October 3, 2016
Զեկույցներ|Տեղեկանքներ|Գրքույկներ |
Հրապարակումներ |
Սեփական
Հելսինկյան Քաղաքացիական Ասամբլեայի Վանաձորի գրասենյակն իրականացրել է Վանաձորի և Գյումրիի ՏԻՄ ընտրությունների երկարաժամկետ մշտադիտարկում: 2016 թվականի հոկտեմբերի 2-ին Գյումրի և Վանաձոր համայնքներում ինքնակառավարման մարմինների ընտրությունների նախընտրական քարոզարշավն ընդգրկում է:
2016 թվականի սեպտեմբերի 9-30-ն ընկած ժամանակահատվածը։
Առաջին անգամ Գյումրիում և Վանաձորում ինքնակառավարման մարմինները ձևավորվում են համամասնական ընտրակարգով։ Գյումրիում առաջադրվել են 10 կուսակցություն և 1 դաշինք, Վանաձորում՝ 8 կուսակցություն։
Նախընտրական քարոզչության ժամանակահատվածը դիտարկվել է Վանաձորում 3 դիտորդի կողմից և Գյումրիում 4 դիտորդի կողմից:
Գյումրի և Վանաձոր քաղաքներում ինքնակառավարման մարմինների ընտրությունների նախընտրական քարոզչության դիտարկման արդյունքներից կարելի է եզրակացնել․
- Նախընտրական քարոզչությունը պաշտոնական մեկնարկից հետո գնալով ավելի է թեժացել, որն ուղեկցվել է կուսակցությունների միջև փոխադարձ քնադատությամբ, ընդհուպ մինչև հակաքարոզչական բնույթ կրող հրապարակային ելույթներով,
- Առաջադրված կուսակցությունների միջև չեն պահպանվել հավասար պայմանններ նախընտրական քարոզչության իրականացման համար, ակնհայտ արտոնյալ պայմանններում է գտնվել Հայաստանի հանրապետական կուսակցոիթյունը և Բալասանյան դաշինքը։
- Նախընտրական քարոզչության գովազդների, նախընտրական հանդիպումների հրապարակային տարածքներից օգտվելու առավել մեծ հնարավորություն ունեցել են իշխանական կուսակցությունները՝ ՀՀԿ-ն, ՀՅԴ-ն, Բալասանյան դաշինքը, հատկապես մարզային և համայնքային ենթակայության հիմնարկություններում հանդիպումների տեսանկյունից։
- Նախընտրական քարոզչության ընթացքում կուսակցությունների կողմից օգտագործվող ֆինանասական ռեսուրսները վերահսկելի չեն եղել, ընդհուպ նախընտրական շտամբների աշխատակիցների վճարման հարցերում։
- Լուրջ մտահոգություններ կան ՀՀԿ-ի և Բալասանյան դաշինքի կողմից վարչական ռեսուրսների չարաշահման և ի նպաստ իրենց թեկնածուների օգտագործման առումով։
Զեկույցն ամբողջությամբ՝ այստեղ:
Դիտումներ՝ 1211