Helsinki Citizens' Assembly-Vanadzor

(Armenian) Դրամաշնորհային պայմանագրի ծախսերի ստուգում իրականացնելու մրցույթի հրավեր

January 16, 2025

Job and training opportunities | Announcements | Publications

Sorry, this entry is only available in Armenian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

 

 

Ծառայության նպատակ

«Հելսինկյան քաղաքացիական ասամբլեայի Վանաձորի գրասենյակ» հասարակական կազմակերպությունը աուդիտորական ընկերություններին հրավիրում  է ներկայացնելու հայտեր՝ Եվրոպական միության ֆինանսավորմամբ իրականացվող «Իրավունքներ, ծառայություններ և մասնակցություն, Հայաստանում հոգեկան  առողջության համապարփակ շրջանակի խթանում» դրամաշնորհային ծրագրի ծախսերի ստուգում (expenditure verification) իրականացնելու համար։ 

 

 

 

Ընդհանուր տեղեկություններ

 

Ծախսերի ստուգումն իրականացվելու է  Եվրոպական միության կողմից սահմանված ընթացակարգերին և տեխնիկական առաջադրանքին համապատասխան:

Ծրագրի տևողությունը երեք տարի է՝ 01/01/2024-31/12/2026 թթ։ 

Պատրաստվելու է երեք տարեկան ֆինանսական հաշվետվություն, որոնցից երկուսը միջանկյալ և մեկը` վերջնական։ Յուրաքանչյուր տարվա ֆինանսական հաշվետվությունը ներառում է տվյալ տարվա հունվարի 1-ից մինչև դեկտեմբերի 31-ն ընկած ժամանակահատվածը։

Ծախսերի ստուգումը համապատասխանաբար իրականացվելու է յուրաքանչյուր տարի՝ ընդհանուր 3 անգամ։

 

Ժամկետներ

 

Ծախսերի ստուգման ծառայության մատուցումը նախատեսվում է սկսել հաշվետու տարվան հաջորդող փետրվարի 7-ից։

Ծախսերի ստուգման արդյունքները պետք է ներկայացվեն ֆինանսական տարվան հաջորդող տարվա մարտի 4-ից ոչ ուշ։

Հայտերի  ներկայացման վերջնաժամկետն է  «27» հունվարի 2025 թ․։

 

Դիմելու ընթացակարգ

 

Մրցույթին մասնակցելու համար աուդիտորական կազմակերպությունները պետք է հայերենով տեխնիկական և ֆինանսական հայտեր (գնառաջարկներ) ներկայացնեն էլեկտրոնային եղանակով։

Հայտերը պետք է լինեն կնքված, ստորագրված և պետք է ներառեն  հետևյալ տեղեկատվությունը․

 

1Տեխնիկական հայտ

  • Տեղեկատվություն աուդիտորական կազմակերպության վերաբերյալ, ներառյալ՝ մրցույթի մասնակցի լրիվ անվանումը, գտնվելու վայրը, հեռախոսահամարը, պետական գրանցման վկայականի, աուդիտորական գործունեությամբ զբաղվելու լիցենզիայի պատճենները,
  • ծառայությունների մատուցման բնութագիրը,
  • ծառայությունների մատուցման երաշխիքային ժամկետները,
  • աուդիտորների ինքնակենսագրականները և աուդիտորների որակավորման և մասնագիտական վերապատրաստման վկայականների պատճենները,
  • տեղեկություններ աուդիտն իրականացնող կազմակերպության կողմից դրամաշնորհներ ստացած նմանատիպ կազմակերպություններին մատուցված ծառայությունների վերաբերյալ, մասնավորապես Եվրոպական միության տրամադրած դրամաշնորհային ծրագրերի գծով,
  • մրցույթի մասնակցի հայեցողությամբ այլ անհրաժեշտ տեղեկություններ և փաստաթղթեր, որոնք կհաստատեն իր կողմից մատուցվելիք ծառայությունների որակը։

 

2Ֆինանսական հայտ (Գնառաջարկ)

  • Գնառաջարկը՝ ծառայությունների մատուցման ընդհանուր գինը, պետք է ներկայացվի ՀՀ դրամով առանց ավելացված արժեքի հարկի՝ հաշվի առնելով, որ ԵՄ ծրագրերով ծառայություններն ազատված են ավելացված արժեքի հարկից։ Գները պետք է ամրագրված լինեն նաև ըստ տարիների և ենթակա չեն փոփոխման Պայմանագրի իրականացման ողջ ընթացքում:

 

Հայտերը և նշված փաստաթղթերը խնդրում ենք ուղարկել  կազմակերպության  hr@hcav.am  էլեկտրոնային փոստին մինչև 2025 թ․ հունվարի 27-ը՝ նամակի թեմա դաշտում նշելով «Աուդիտ EU_ NEAR/2023/450-396»:

 

Հավելյալ տեղեկությունների համար խնդրում ենք կապ հաստատել գլխավոր հաշվապահ Մանուշակ Օհանյանի հետ (հեռ.՝  +(374)94102868):

views: 5

Feedback

Select the relevant connection

  • Font size
    A A A
  • Font
    arial verdana tahoma
  • Thickness
    regular light bold
  • Spacing
    1px 2px 3px
  • Color scheme
    Black on a white background White on a black background
  • Background color
  • Text color