COVID-19 | Գործունեություն | Ընթացիկ հայտարարություններ | Իրավական աջակցություն | Իրավական աջակցություն | Հաճախ տրվող հարցեր | Հրապարակումներ | Մարդու իրավունքներն արտակարգ դրության պայմաններում | Նորություններ
Ի՞նչ եղանակով են փաստաթղթեր ստանում և փոխանցում զինկոմիսարիատները՝ արտակարգ դրության պայմաններում |
ՀՔԱՎ-ից հեռավար տարբերակով իրավախորհրդատվություն ստանալու կոնտակտները՝ ԱՅՍՏԵՂ
Արտակարգ դրության պայմաններում պետական կառույցները սահմանափակել են թղթային տարբերակով դիմումների ընդունումը։ Մենք փորձեցինք ճշտել, թե ինչպես են կազմակերպում աշխատանքները զինկոմիսարիատները։
Մեր զանգերի արդյունքում կարողացանք ճշտել, որ Արագածոտնի ու Վայոց Ձորի զինկոմիսարիատները դադարեցրել են փաստաթղթաշրջանառությունը։
Հաջողվեց կապ հաստատել նաև Լոռու, Գեղարքունիքի, Արարատի, Սյունիքի մարզերի զինկոմիսարիատների հետ, նրանք դեռևս շարունակում են դիմումները և առողջական վիճակին վերաբերող փաստաթղթերը ստանալ թղթային տարբերակով։
Չնայած որոշ զինկոմիսարիատներ դեռևս պահպանում են թղթային տարբերակով փաստաթղթաշրջանառությունը, բայց նաև տեղեկացանք, որ բոլոր զինկոմիսարիատների հետ առցանց փաստաթղթաշրջանառությունը կարելի է կազմակերպել ՀՀ պաշտպանության նախարարության պաշտոնական էլփոստի միջոցով․ նախարարությունից նամակները կվերահասցեագրեն համապատասխան մարմիններին։ Քաղաքացիները ևս փաստաթղթերը կարող են ստանալ ՊՆ էլփոստով։
ՊՆ էլփստը՝ modpress@mil.am
✅Զորակոչիկների, զինծառայողների իրավունքների հարցերով ՀՔԱՎ կարող եք դիմել հետևյալ կոնտակտներով․
Արմինե Սադիկյան
☎️093339441 (նաև viber)
📩asadikyan@hcav.am